![]() |
|
|||||||
| Annonseringer Kommer det noen turneringer i nærmeste framtid? Skal du holde din egen turnering? Post her! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Tatsujin
|
Ikke lenger aktiv på r1ko Last edited by NukleuZ; 03-01-2010 at 10:20 AM. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Combo junkie
|
Fantastisk! En gylden anledning til å øve mer. >:3
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tatsujin
|
\o/
Satt av tid i alle kalendere, slik som forventet av 110% .Så det er i november T6- og BB-ranking starter? Må skynde meg for å lære noen nye sirkustriks.
"Juggle: The art of keeping the opponent airborne with specific and/or random move tapped in the controller and/or d-pad to deal more damage to your opponent leading him to a state of corporal being known as knock-out (K.O.)" |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fighting fanatic
|
Yay!
Da har jeg noe å trene fram til i SF4 Good going Nuke og Wallace!
|
|
|
#5 |
|
Tatsujin
|
November this shit is going down yes!
Takk for svarene hittil Er det noe noen lurer på så bare spør altså, ingen spørsmål som er for dumme!Dere får svar om penger osv. som nevnt etter helgen håper jeg! Blir litt diskusjoner og møter i helgen ^^
|
|
|
#6 |
|
Tatsujin
|
ok...kan sikkert spørre om spørsmålet mitt nå.
![]() Inngangspengene, går det til turneringen, eller til dere som hoster treffet? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tatsujin
|
Selvfølgelig.
Det er vel ikke direkte "inngangspenger", men "medlemskap i RBN". Som blir én utgift per sesong med ranking battles du vil delta i. Dette kommer heller ikke til å brenne ihjel lommeboka di. Det kommer nok til å gå til; 1: At vi skal få lov til å holde lokalene der vi har dem. 2: Dekke eventuelle skader, tyveri og den slags ting.(Som f.eks. en grisk hobo stjeler SFIV discen til EagleJin) Vi forstår om dette høres kjipt ut, men hva vi har tenkt hittil er f.eks. ett medlemskaps pris på rundt 100,- .
Ikke lenger aktiv på r1ko Last edited by NukleuZ; 10-20-2009 at 11:15 AM. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Combo junkie
|
Stakkars Eagle hvis det skulle komme til å skje...
[20:46] <KramTheRapist>rulleskøyter, solbriller, goatee...det er exogi |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tatsujin
|
Wut?
Noen som bøffa SF cd'en til eagle på Rbn? oO |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tatsujin
|
Jeg spør samtidig og sier ifra.
Spillet er ukjent hittil. Men det kommer til å bli bestemt etterhvert. I februar så tenker vi at det er på tide å bryte vanene litt. Å holde en 3 mot 3 turnering. BUT THERE'S A SPIN TO IT (ja, dere kan gispe nå) Det vil bli random teams Vi har hatt dette før og for å si det mildt, det er vannvittig morro! Det er også skikkelig god stemning! Har oppdatert første posten litt. EDIT: Neasala, nei, det var ett eksempel. Det eneste jeg kan komme på i farta som har blitt borte med årenes løp er en Pad'en til Wallace.
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|