![]() |
|
|||||||
| Annonseringer Kommer det noen turneringer i nærmeste framtid? Skal du holde din egen turnering? Post her! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 | |
|
Combo junkie
|
Det blir en liten uoffisiell Guilty Gear turnering på neste RBN 10. Januar) i håp om å vekke interessen for dette spillet også :3
Trailer (kan ingenting om redigering, men et forsøk^^): http://www.youtube.com/watch?v=YX99v25ijGM Det blir single elimination pga. det sannsynligvis vil være liten tid mellom de offisielle turneringene pluss det blir sannsynligvis kun en Guilty Gear setup. Påmelding skjer i denne tråden så brackets kan bli satt opp på forhånd også for og spare tid (ikke meld deg på om du ikke er 100% sikker på at du kan møte opp). Det er reglene til RBN som gjelder: Quote:
![]() Deltakere: Fløte Red Hawk NukleuZ (snakka med Hawk og fikk inntrykk at du var interresert så satt deg opp )EagleJin Wallace dr_tran Kram William BMage Teigen Klev1 daniruru Exogi Post her eller send PM for påmelding ![]() Edit: Siste frist for påmelding blir lørdag kveld, har sannsynligvis ikke tid til å sjekke forumet før jeg drar på søndag. Finalen blir best av 5 (først til tre kamper vunnet). Setter en grense på 16 deltakere. Er usikker på hvor mye tid folk får utenom RBN sine turneringer, og det er allerede flere påmeldte her enn det var med på BB sist RBN ^^ Last edited by Fløte; 01-07-2010 at 12:43 PM. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tatsujin
|
Wow, du var raskt på banen :P
Hadde du tenkt å kjøre det på PS3 eller?
|
|
|
#3 |
|
Combo junkie
|
Det blir på PS2, med mindre noen kan stille med en PS3 det kan kjøres på.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tatsujin
|
Liker turneringer jeg ikke trenger anstrenge meg for å bli påmeldt til
.\o/ Potempælen trenger masse oppvarming....
"Juggle: The art of keeping the opponent airborne with specific and/or random move tapped in the controller and/or d-pad to deal more damage to your opponent leading him to a state of corporal being known as knock-out (K.O.)" |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tatsujin
|
er det Guilty gear reload vi snakker eller. er flest som har spilt det tenker jeg meg ???
|
|
|
#6 |
|
1st Kyu
|
Wohey, tourney. Må varme opp Chipp eller Ky..sparks er ganske artig de..
![]() Det er Accent Core det er snakk om, og reglene sitert fra også ^_^ Reload er jo utdatert
Kings never lie. They demand the world be mistaken. Last edited by Red Hawk; 01-04-2010 at 10:13 PM. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Combo junkie
|
Det blir Accent Core (ikke Plus, har ikke den enda dessverre). #Reload er vel en 2-3 versjoner gammelt nå så føler ikke at det er noe poeng i å dra fram det.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Vinnern av SF4 turnering. 28/2/09
|
Jeg har plus på US, så kan enten kjøre det på ps2 eller 3 siden ps3'en min er us også. Jeg vil være med btw :P
|
|
|
#9 | |
|
Combo junkie
|
Jeg er med også, skal pracce GGAC på Wiien min ta med nunchuksene mine og og vise dere hvordan man komboer med dem og samtidig få god trening(NOT hahaha!) vet om noen som blir glad for GG turnerning!
|
|
|
|
|
#10 |
|
Combo junkie
|
Jeg vil være med... Kan lære dere ting jeg har lært mens jeg har trent GG i frankrike
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|